Aug 26, 2016

豪雨で濡れた新聞乾きました。wet free paper dried!

Buy my work Instagram


まちライブラリー関連でフリーペーパーを作っていますが、先日は豪雨の中、コピーをした全部の新聞を濡らしてしまいました。
夕方で疲れていましたが、夕食前に焦って外に出て、濡れながら新聞をかけていたプラスチックの袋を持って入り、一つ一つ広げて、サンルームに置いておきました。

朝起きたら新聞が折れもシワもなく乾いていました!

We have a free paper started from last month and we just made a second edition.
I was hanging outside because it was sunny daytime, but there heavy rain so I have to bring the all my copied paper inside our house. It was supper time, and was hungry but I tried to open that does not rip the paper, and put them at a sunny room. 
When I woke up it got dry with no wrinkles, so I relieved! yai! 

No comments:

Post a Comment

Please write feedback on my blog. Thanx. (^_^)

Joining newsletter!

FB art page

iTunes

rakuten