Nov 10, 2014

Open Studio nov 8th 14

@artisttomo: Events Details | San Francisco Open Studios 2014 
I went yesterday and got a nice print and the artist who made it saw my photo postcard and bought it for $2. It was like exchange and it was good. 
It is last day today!  

オープンスタジオ 
アーチストの作品見て回りました。
歩き過ぎて疲れた…
版画で気に入った作品があって、思わず買ってしまいました。
アーチストと話をして、自分の作品も見せました。ポストカード気に入ってくれて2ドルで買ってくれました。
交換ぽくて良かったです。
コラージュを木に貼っていて、「なぜマットと額にしないのか聞いたら」(確かに木は重いし)とすごい納得してくれました。
いい会話が出来て良かったです!

No comments:

Post a Comment

Please write feedback on my blog. Thanx. (^_^)

Joining newsletter!

FB art page

iTunes

rakuten