Oct 12, 2013

Galerie Quint-Essences SEPTEMBER 2013: is over.

Buy my work

Galerie Quint-Essences SEPTEMBER 2013: is over now.

9月のスイスでのクイントエッセンス ギャラリーの展示が終わりました。

I received emails that they are sending my work back. The owner bought some of my postcards for me but I could not sell my work. 

昨日ギャラリーからEメールもらって作品を送り返してくれると書いてありました。
オーナーさんはポストカードをいくつか買ってくれました。
でも作品は売れませんでした。ただ飾れた事、ギャラリーと関われた事は良かったと思います。


The owner kindly said that I should visit NEUCHÂTEL, and offer an accommodation. I really want to visit the gallery and the Switzerland!!

オーナーさんは「ぜひスイスにいらっしゃい」、と言ってくれました。「うちに泊まっていいのでホテルは予約しないでいいです。」と言ってくれました。
なんて親切なんだ!!






No comments:

Post a Comment

Please write feedback on my blog. Thanx. (^_^)

Joining newsletter!

FB art page

iTunes

rakuten